Nous espais per a Hospitalització a Domicili i Atenció a la Ciutadania

El passat mes de juny, es van posar en funcionament les noves dependències d’Hospitalització a Domicili i d’Atenció a la Ciutadania a la planta baixa de l’hospital. Aquestes noves dependències ocupen part dels espais que van quedar desocupats arran del trasllat de les Urgències al nou bloc tecnoquirúrgic, després de ser convenientment remodelats i equipats per a aquests nous usos.

Hospitalització a Domicili

Les noves instal·lacions d’Hospitalització a Domicili (HaD) disposen d’un ampli espai administratiu, despatx mèdic, despatx d’infermeria i sala de reunions. Signifiquen una millora molt important en relació amb els espais de què disposaven fins ara els professionals d’aquest servei. La dotació actual del HaD és de tres metges i quatre infermeres, que donen cobertura als pacients al seu domicili tots els dies de 8 a 21 h. Realitzen anualment més de 600 altes a pacients de l’Hospitalet Sud i el Prat de Llobregat.

Atenció a la ciutadania

Per la seva banda, els nou espais per a Atenció a la Ciutadania inclouen el despatx de la cap de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, Sílvia Millat, l’oficina de l’equip de la responsable de Coordinació Administrativa de Plantes de l’Hospital, Isabel Sáez, i l’oficina de la responsable de Voluntariat i Qualitat, Sònia López. La integració en un sol espai d’aquestes tres dependències, que abans estaven disperses, permet una millor coordinació de les tasques que s’hi realitzen.

Notícies relacionades |Noticias relacionadas | Related news

Comments are closed.

Home | eHub | Email