L'hospital, a prop dels pacients

“Por lo que quiero transmitir mucho ánimo y paciencia… Para seguir consiguiendo esos pequeños o grandes milagros que todos ustedes logran a diario y, que cambian la vida a mejor de muchísimas personas, y que yo como paciente les estaré eternamente agradecido”

Tot i l’entorn actual, hem comprovat com darrerament ha augmentat el nombre d’agraïments que rebem a l’Hospital per part dels usuaris. Volem presentar-vos alguns dels continguts d’aquests agraïments amb l’objectiu de donar a conèixer a la resta de l’Hospital el que entenem que són bones pràctiques que contribueixen a la millora en la confiança i la percepció de confort durant l’estada al centre dels pacients i els seus familiars.

Majoritàriament els agraïments van referits als equips assistencials i, puntualment, adreçats a persones en concret. També hem pogut comprovar com els agraïments no necessàriament van lligats a resultats de millora o curació del pacient, sinó que també ens en arriben quan el pacient finalment ha estat èxitus. Aquests els valorem encara més.

La majoria dels agraïments van referits al tracte, un tracte que millora el confort durant l’estada i, sobretot, la confiança amb el servei que se li està prestant des de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Concretament, els mesos de juliol a setembre hem rebut agraïments referits als equips assistencials dels següents serveis: equip mèdic i equip d’infermeria d’Urgències, de l’Aparell Digestiu, de Neurocirurgia, de Cirurgia General Digestiva, d’Aparell Locomotor, de Malalties Neurològiques, d’RPQ – REA, de Malalties Nefrourològiques, de Rehabilitació i d’Angiologia Vascular; equip d’infermeria de Malalties Infeccioses i de Malalties Respiratòries; equip mèdic d’Endocrinologia, d’Anestesiologia i Reanimació, de Cirurgia Maxil·lofacial, de Dermatologia i d’Anatomia Patològica; equip de Zeladors, i equip de la Unitat de Relacions Institucionals i Imatge.

Notícies relacionades |Noticias relacionadas | Related news

Comments are closed.

Home | eHub | Email