L'hospital, a prop dels pacients

“Cuando las palabras no logran transmitir nuestras emociones y sentimientos, lo que queda solo se reduce a un simple GRACIAS”

Tot i l’entorn actual, hem comprovat com darrerament ha augmentat el nombre d’agraïments que rebem a l’hospital per part dels usuaris. Volem presentar-vos alguns dels continguts d’aquests agraïments amb l’objectiu de donar a conèixer a la resta de l’hospital el que entenem que són bones pràctiques que contribueixen a la millora en la confiança i la percepció de confort durant l’estada al centre dels pacients i els seus familiars.

Majoritàriament els agraïments van referits als equips assistencials i, puntualment, adreçats a persones en concret. També hem pogut comprovar com els agraïments no necessàriament van lligats a resultats de millora o curació del pacient, sinó que també ens en arriben quan el pacient finalment ha estat exitus. Aquests els valorem encara més.

La majoria dels agraïments van referits al tracte, un tracte que millora el confort durant l’estada i, sobretot, la confiança amb el servei que se li està prestant des de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Concretament, els mesos de gener a març hem rebut agraïments referits a als equips assistencials dels següents serveis:

Equip mèdic i equip d’infermeria de Cirurgia Maxil·lofacial, Malalties Respiratòries, Cirurgia General Digestiva, Nefrologia, Oftalmologia, Urgències, Aparell Digestiu, Neurocirurgia i Radiodiagnòstic; equip mèdic de Medicina Interna, Cirurgia Plàstica, Medicina Intensiva i Urologia; equip d’extraccions de Laboratori; equip d’auxiliars administratives i administratives; equip de Zeladors; equip de Serveis Generals, i equip d’Hostesses.

Notícies relacionades |Noticias relacionadas | Related news

Comments are closed.

Home | eHub | Email