L'Hospital, a prop dels pacients

“Recordo molts dels noms de les persones que em van assistir, però no vull oblidar-me de ningú. Tots i cadascuna de les persones que van vetllar per la meva recuperació estaran per sempre a la meva memòria i en el meu cor, i els faig una abraçada d’agraïment per la seva gran labor i la seva enorme paciència.”

Missatges d’agraïment com aquest per part dels usuaris animen i estimulen la feina del personal de l’hospital. Un reconeixement, cada cop més habitual, que evidencia les bones pràctiques de totes i cadascuna de les persones que formen l’Hospital Universitari de Bellvitge, les quals contribueixen a la millora de la confiança i percepció de confort dels pacients i els seus familiars.

La majoria dels agraïments van referits a equips assistencials i, puntualment, adreçats a persones en concret. Aquests destaquen el tracte rebut, la dedicació percebuda durant la seva estada amb independència del resultat final del tractament, cosa que es valora encara més.

Concretament, el període juliol-setembre hem rebut agraïments referits als equips assistencials dels següents serveis:

Equip mèdic i equip d’infermeria de l’Àrea de Malalties del Cor i dels serveis de Cirurgia General i Digestiva, Cirurgia Plàstica, Neurologia, Nefrologia, Otorinolaringologia, Psiquiatria, Urologia i Urgències; equip d’infermeria dels serveis d’Aparell Digestiu i de Traumatologia, equips de l’Àrea de Suggeriments i Reclamacions, de Relacions Públiques i de Zeladors, i equips de professionals de cuina, administratius i de neteja.

Notícies relacionades |Noticias relacionadas | Related news

Comments are closed.

Home | eHub | Email