L'Àrea de Suggeriments i Reclamacions obté la certificació ISO 9001:2008 de qualitat

L’Àrea de Suggeriments i Reclamacions de l’Hospital Universitari de Bellvitge, del qual és responsable la Sra. Irene Feliu, i que forma part de la Unitat d’Atenció a l’Usuari i de Gestió Administrativa Assistencial, ha obtingut la certificació ISO 9001:2008 de qualitat.

L’obtenció d’aquesta certificació és el primer pas del projecte de certificació en la ISO de tots els àmbits de la Unitat d’Atenció a l’Usuari i de Gestió Administrativa Assistencial. La ISO 9001:2008 és una norma internacional que s’aplica als sistemes de gestió de qualitat i que se centra en tots els elements que ha de tenir una empresa o un equip de professionals per administrar i millorar la qualitat dels seus productes i serveis. Promou l’adopció d’un enfocament basat en processos, on la prioritat en l’organització és el client. A efectes pràctics, representa més satisfacció per al client, una millor organització del treball, i més prestigi per a la institució.

Aquesta certificació ha estat el resultat del treball de les persones que formen part de l’equip de Suggeriments i Reclamacions: Núria Anglès, M. José Duaso, Margarita Ollé i Rosario Ramos.

Febrer 2013

Notícies relacionades |Noticias relacionadas | Related news

Comments are closed.

Home | eHub | Email